onsdag 30 juni 2010


Det har vatt mycket nu sen i torsdags. Trodde jag var ledig idag, eller jag var det till jag vaknade, 6 imorse började mobilen ringa. Jag var däremot som dom flesta är när dom sover väldigt trött o halvt i sömnen åkte ljudlös funktionen på. När jag vaknade halv nio hade jag sex missade samtal från jobb. En timme senare var jag där. Inventering stod på schemat.
Vid tre var jag hemma igen och betalde mina ljuvliga räkningar... öööh!
Har haft väldigt dåligt samvete mot Silahs den senaste tiden han är aldrig ensam mer än 5-6 timmar men nu har det varit varje dag... Eller ja midsommar och dagen efter var han själv mer men jag var hemma emellan. Hur gör alla ni andra?
Imorgon är jag iaf ledig, jag måste verkligen tvätta och det är ju såå himla roligt.
Var i skogen med Silahs innan idag tränade lite för att se om det satt kvar och det gjorde det.
Nu när vi gick kvällsrundan stannade vi här i parken där det finns en ganska stor gräsmatta.
Han var riktigt duktig och tur var väl det när vi hade publik i form av ett par på en bänk och en dam som stannade till... :P Vad gör man inte för att få bollen?!
Stolt kopplade jag Sillen och traskade hem.
Imorgon ska jag till tandläkaren är lite nervös för det då jag haft lite ont i en tand senaste tiden.
Är inte så förtjust i att gå dit men det är ett nödvändigt ont. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar