torsdag 12 augusti 2010

Imorgon åker vi

Började dagen med en över 2 timmars promenad med Silahs i skogen. Gick ända ut till Laröd och vände tillbaka in i skogen där.
Resten av dagen har jag packat, packat och åter packat.
Lägenheten har åkt på en storstädning för jag vill komma hem till ett rent hem.
Silahs åkte också på en stortstädning i badkaret. Hans tassar var inte vita precis. Men nu skiner dom som aldrig förr man blir nästan bländad så vita dom är.
Silahs ska inte visa upp sig i ringen i helgen men som sagt han var bra skitig.
Så vad har jag packat för då?
Jo, imorgon åker vi till Boxer SM i Tånga Hed (utanför Göteborg?).
Vi ska bo i stuga, titta på fina och lydiga boxerhundar, gå lite promenader,
snacka skit, kanske få in lite träningspass med våra hundar. Och bara ha det trevligt.
Vid tio imorgon kommer Gunilla och Vega för att hämta mig och Silahs sen bär det av!
På söndag kommer vi hem och innan dess hör ni inte från mig här.


Jag och Silahs önskar Er en trevlig helg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar