fredag 29 oktober 2010

Höstlov!


Silahs med sin ädla skatt han fann i skogen idag.

Jag kan knappt tro det själv men jag har höstlov nu! 5 år sen eller nått jag hade det sist. Slutade som vanligt tidigt idag och körde en städning i vanlig ordning på fredagar här hemma.
När här var rent och fint gick jag och Silahs till skogen och gick en långpromenad, både han och jag behövde verkligen det.
När vi gick hem så passerade vi spåret jag la i onsdags, vi gick på stigen och spåre va ca. 3 meter därifrån. Just när vi skulle passera starten på det gamla spåret drog Silahs dit, jag trodde först att det var en slump men icke för han gick hela spåret igen. Hundens näsa är helt fantastisk.
Nu sitter jag i soffan och har tänt en massa ljus. Ska försöka komma på vad jag ska äta idag, är inte sugen på något men börjar bli hungrig.


Hörs kanske sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar