tisdag 14 december 2010

Gäsp

Jag är så himla trött så ögonen går i kors. Snart har jag jullov i 3 veckor, sista dagen på fredag ska bli så skönt!!! Sista riktiga jullovet i mitt liv, hoppas jag, så långa lov har man inte på högskolan ju. Imorgon kommer en bättre uppdatering om gårdagens kurs och dagens promenad med Issa och vilddjuren som var den bästa promenaden med alla vovvarna tillsammans någonsin. Hemligheten bakom det berättar jag imorgon. Nu är klockan elva och jag ligger i sängen har redan sovit två timmar på soffan mellan 20- 22. Har förresten börjat med ett nytt svenskt foder till Silahs som heter Halla. Han har varit ganska kladdig i magen lite för ofta och misstänker att det är fodret så därför kände jag att det var dags att prova något annat. Länkar till hemsidan imorgon när jag skriver från datorn. Nu ska jag släcka lampan, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar