söndag 27 mars 2011

Snabb uppdatering

Fredag:
Efter skolan åkte jag till Danmark och hämtade pengar sen en snabb runda på stan. Väl hemma kom Patrik och Isabell med sina fyra hundar (den fjärde, pinschern Happy,som dom passar) vi gick en lång promenad och det gick faktiskt väldigt bra lite bus emellanåt naturligtvis men överlag var alla jätte duktiga!
Hem bytade om igen och sprang bort till Pernillas salong för att bli fin i håret. Slingor och klipp, är jätte fin i håret nu! Tack så mycket söte!
Sen kom mamma och hämtade mig vi körde och hämtade S hemma hos mig och sen hem till mamma. Åt middag och kollade Let`s dance jag hann dock somna innan utslagningen.

Lördag: 05.17 satt jag på bussen påväg till jobb, jag jobbade till två och sen kom pappa och hämtade mig vi körde en sväng sen lämnade han av mig hemma och jag städade min lägenhet som nu är ren!
Gick en promenad med S i skogen och sen hem för att fixa mig och åka hem till Nadde.
Det vankades tjejmiddag och utgång, vi hade svin kul! Alla blev sisådär en tolv år och vi lekte "jag har aldrig" och dansade och sjöng som tonåringar till Carola och Grease!
Sen tog vi taxi ner i stan jag följde med till Mogwai drack ett glas vatten sen vid ett gick jag hem.

Söndag: Gick inte upp förrän tolv kännde att jag behövde sova ut. Silahs har nu varit ute och jag ska till jobb, för ovanlighetens skull! Det är jätte fint väder ute idag och jag hade vääääldigt gärna varit ledig. Men tydligen är ledighet överskattad med tanke på att jag varit ledig 3 dagar på 6 veckor!!!


Nej nu står pappa nedanför och ska köra mig till båten, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar