fredag 27 april 2012

Hårfön

Vilket pass jag gjorde idag! :) svetten lackade vill jag lova hade pärlor tom på axlarna och en pöl av svett runt cykeln. Precis när jag började träna för typ 2 månader sen gick jag på ett spinningpass. Då trodde jag att jag skulle dö 20 minuter in i passet och funderade allvarligt på att kliva av cykeln och gå ut därifrån. Idag kände jag efter 20 minuter att jag lätt kunde köra 25 till även om jag som sagt svettades som en gris och det va rätt tungt. Efter passet var det snabbt hem och in i duschen för att sen gå ut med S i en timme. Strax efter 15 kom Jennifer och hämtade upp mig för en tripp till Väla. Vi skulle köpa present till vår kollega som slutat som vi ska tacka av imorgon med middag och vin på Bara Vara. Eftersom min hårfön idag drog sitt sista andetag genom att börja morra och ryka en massa så fick jag köpa mig en ny. Så tråkiga pengar!! Köpte ett par nya svarta jeans och ett linne som jag ska ha imorgon. Ska nog ner en sväng på stan imorgon och kanske byta linnet är inte helt hundra på om jag vill ha det. Får se imorgon. :) Har heller inte bestämt mig om jag ska ha vilodag från träning imorgon eller ej... Jag och Silahs har haft myskväll framför Let's dance eller jag har S har roat sig med ett märgben. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar