söndag 3 januari 2010

Uttråkad

Här har det inte hänt mycket, inte ett skit om vi ska vara ärliga. Har bott hos mamma sen nyårsafton för att det är lättare med Silahs här. Han får ju inte gå i trappor och min rygg hade nog gått av på mitten om jag ska bära honom upp o ner hemma flera gånger om dagen. Han är inte så liten längre... Samtidigt så kan jag ju inte bo här i 6 veckor men nu i början när han har som mest ont så underlättar det. Imorgon ska jag upp tidigt, eller ja tidigt för mig som bara jobbat kvällar o nätter dom senaste månaderna. Vi ska vara på djursjukhuset 08.30 där ska han lämnas in för att röntgas om osv. Hoppas att det ser bra ut!
Har inte kommit många meter sen han bröt sin lilla tå så jag börjar bli minst lika uttråkad som han är nu. Får se om jag hinner se något utav denna staden imorgon när han är på sjukan.
Måste även köra ett städrace hemma i lägenheten.
Nu ska jag hjälpa mamma med maten.
Hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar