måndag 12 juli 2010

Ett helt år sedan lillfis föddes idag!

Dagen började med att Silahs fick tårta och jag sjöng en truddelutt, eller nej, det gjorde jag inte. Men försökte berätta för honom att han faktiskt fyller hela 1 år idag. Tiden går för fort! Min lille plutt är inte så liten längre?!

Ojojoj så varmt det har varit idag! Herre min gud jag höll på att smälta bort på gröningen!
Det var så illa så att jag fick ta mig ett dopp i havet, fick nästan andnöd men överlevde och det var rätt skönt när man kom upp.
Men ojoj va gött det är med denna värme, finns inget bättre!
Var först på gröningen med Josse men sen blev hon inringd till sitt jobb så då gick jag bort till Mikaela, Lisa, Anja, Jenny och Pippi.
Var där i typ fem timmar och höll nog på att svimma på hemvägen.
Eftersom Silahs fyller år idag (som ni nog inte missat) så hade jag och mamma bestämmt att vi skulle åka ut till Domsten och bada med honom på kvällen.
Käkade först hos mamma sen åkte vi ut där. Jätte skönt ute, det är ju nästan som utomlands nu, Mallis kan slänga sig i väggen! ;)
Silahs tyckte det var så himlans roligt att skutta i vattnet. Blev dock ingen simning så det vet jag inte om han "kan". Tyckte det räckte med att introducera havet med lek och bus. Behövde iof inte övertala honom han sprang ut direkt.

Oj JÄVLAR vad det åskar nu!!! Hela himlen lyste upp, smäller rätt bra faktiskt!

1 kommentar: