tisdag 23 november 2010

Fuskat

Jag tänkte hoppa av kursen men blev övertalad och "pepptalkad" av Anna, att jag faktiskt skulle gå dit med en positiv anda och se en gång till hur det var.
Och vilken tur att jag gjorde det!
Vi tränade två och två igår, en hund åt gången och dom parade ihop mig och Emmelie eftersom vi tränar ihop privat ibland.
Medans snöblandat regn värkte ner tränade vi för fulla muggar på planen.
Silahs, såklart Vilda med, var superduktig!
Olle var väldigt trevlig mot mig och det känndes skönt. Kanske hans sett att släta över? Vad vet jag, strunt samma. Jag var glad och väldigt nöjd med S när vi åkte hem.
Linförigheten såg ut som att han aldrig gjort något annat!
Jag var hemma från skolan igår då jag hade jätte ont i halsen på morgonen och var obotligt trött.
Städade hela lägenheten och fuskade upp en liten "julgrej" i fönstret. Jag tycker faktiskt att man ska vänta med julstjärnor och allt vad vi pyntar med till iallafall första advent. Men det här är ju ett hjärta så då går det bra. :)
Idag har jag varit i skolan och nu ikväll har Carro varit här. Kollat på Sveriges skönaste familjer och Desperate och såklart snackat massa.
Nu kallade precis sängen på mig.
Varför är jag så trött hela tiden?
Nattinatti mina vänner!

3 kommentarer: