torsdag 18 november 2010

Plugg, plugg och åter plugg

Igår pluggade jag när jag kom hem från skolan. Vid sex åkte jag och Issa ut till Bk och tränade i mörkret. Ska inte planen vara upplyst så att man kan åka dit och träna när man vill förresten? Andra gången där är släckt så att vi går träna längsmed staketet där det är upplyst för parkeringen...
Träningen gick väldigt bra, höll på i en timme ungefär sen gick vi till Hittarps hallen för att åka med Patrik hem igen.

Idag har jag pluggat heeeela dagen och S har fått finna sig i att inte göra ett smack på en hel dag. Inte så kul tycker han men ibland får det bli så.
Nu ska jag gå o lägga mig måste sova har jätte ont i huvudet.
Imorgon är det idol och Olle står på scenen, woho! :)

Imorgon har jag prov, usch!

Najtinajti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar