fredag 13 maj 2011

Hej mina vänner

Igår tillbringade jag hela dagen i Lund tillsammans med min klass. Vi startade dagen med yoga på nått yoga center när vi hade yogat färdigt blev vi bjudna på indisk linssoppa/gryta med ris och kladdkaka till efterrätt hemma hos vår lärare Ingri. Det var riktigt gott och jag åt så det sprutade ur öronen. Sen traskade vi in mot centrum igen och gick på nått hare krishna tjohej sen blev det en sväng in i domkyrkan och efter det följde fika på stan. Vi avslutade dagen med meditation hos en zen-nunna. Det var en jätte trevlig dag! Ikväll har jag varit hos mamma och ätit och kollat film jag tänkte sova här. :) imorgon ska vi försöka hinna ut i skogen och lägga ett spår till S, det var ett tag sen och han tycker ju att det är så roligt! Imorgon kväll ska vi på släktkalas för min kusin Charlotta fyller år ska även hinna med lite avskedsfest för Frida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar