måndag 25 februari 2013

Vila är för mesar

Idag var det riktigt fint väder på eftermiddag, Silahs var hos mamma på förmiddagen när jag var i skolan. Så vi gick hem därifrån och både mössa och vantar åkte av för det blev för varmt. Äntligen! Hittade även blommande snödroppar, det ni! Har jobbat hela helgen och på fredag firar jag 2,5 vecka utan en enda dag ledig. Var och tränade combat ikväll med Emmelie efter ett litet uppehåll på 1,5 vecka, inte ok men jag har verkligen inte haft tid. Så min kropp har fått nöja sig med långpromenader, bättre än inget. Men nu är vi igång, imorgon ska jag ner till Lund sen blir det råplugg, ska hinna med en del ärenden, långpromenad och träning på kvällen. Hur nu det ska gå ihop? Jag jobbar onsdag och torsdag så jag måste verkligen bli klar med massa grejer som ska vara gjort till seminariet på fredag, lycka till Louise!!! Lycka till!!!!!!!!! Jag är så trött nu så mina ögon går i kors, bingen nästa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar