tisdag 4 maj 2010

Tisdag

Vad tycks om min nya layout? Silahs ville inte att det skulle vara rosa, han tyckte inte det matchade honom. Så vi enades om grönt ser lite vårigt ut också... :P

Har såklart inte varit och fixat någon legitimation idag. Får göra det imorgon. Däremot har jag varit o fikat med Mikaela, Lisa, Frida och Vicke. Vicke har precis kommit hem från Nya Zeeland, Australien och Thailand. Jag vill också till Nya Zeeland verkar skit häftigt.
Gick en snabb runda på stan efter fikan det började regna så jag skyndade hem. Tog bussen för det var så kallt.
När det slutat regna tog jag med min lille vovve och gick till skogen. Vi tränade en del och idag gick det bra!
Det är duvor överallt i skogen, perfekt störning!
Har precis ätit mat, ja jag lagade faktiskt mat idag, och måste plugga matte. Fy va dålig jag är på att ta tag i den jäkla matten. Bläääääää hatar det!
Kommer antagligen inte räkna någon matte utan städa istället, om jag ens gör det.
Fan, varför fikade och festade jag mig genom hela gymnasiet? Så korkat!

Det ösregnade nu precis och helt plötsligt skiner solen. Vad händer?

1 kommentar: