onsdag 19 maj 2010

Onsdagsbabbel

Igår var jag, Steffi, Frida och lite senare kom Vicke på Helsing och dela en flaska rött. Mysigt att kunna sitta ute. Steffi åkte hem och vi andra gick bort till McDonalds och tog oss varsin brugare. Gick sen bort till Mogwai och drack en öl. När dom stängde vid ett gick jag och Frida hem.
Idag när jag vaknade tog jag Silahs och gick en lång promenad till skogen och sen ner till havet. Silahs plaskade lite i vattnet. Plötsligt fick han för sig att han skulle hoppa upp på betongbryggan från vattenbrynet. Kan ju säga att han missbedömde höjden på bryggan ganska mycket och smackade rakt in i den. Jag, hönsig som man är, trodde att han gick sönder. Som tur var gjorde han inte det. Han såg lite chockad ut först sen kutade han vidare. Ja, hur kommer jag bli den dagen jag får barn? Ojojoj... Stackars barn, dom kommer ju ha hjälm, knä- och armbågsskydd samt en madrass lindad runt kroppen alltid.
Jag och Jenny åkte hem till Annica (arbetskompisar båda) för att fika och hälsa på den lilla valpen. Så himla söt, en liten cockerpoo som heter Tindra. Vid halv fem åkte vi hem. Jag tog Silahs och gick bort till Pernillas salong som hon håller på att göra iordning.
Imorgon ska jag dit och hjälpa henne att fixa och måla. Det kommer bli så fint där!
Nu sitter jag här i soffan med en klump i magen för att jag är så slö som inte gör något av mig själv.
Ska inte skriva om det i detta inlägg också det får räcka med föregående. Annars dör ni väl... :P
På söndag ska vi till Lerum och springa vänstervarv. Gunilla, är det inte bättre att du ställer honom där? Jag vågar nog inte ;)


Vad är det där?

1 kommentar:

  1. Klart Du vågar ställa ut honom, du var jätteduktig senast.
    Lita på dig själv:)

    SvaraRadera