fredag 8 april 2011

Fredag

Efter skolan fick jag skjuts ner i stan sprang in på systemet o köpte en flaska vin till imorgon, in till Nadde på Body Shop o snacka lite sen bort till hm o köpte hårspray. Det har blåst sjukt mycket idag också och när jag kom hem gick jag en kort runda med Silahs sen började årets storstädning... har städat och dammat allt, tvättat soffklädsen, alla Silahs filtar, kuddar mitt överkast ja you name it. När jag var klar med detta gick jag och Silahs till skogen blev en timmes promenad. Emmelie kom hit vid tio och åkte precis hem. Imorgon har vi öppet hus på skolan (jippi?!?!) sen blir det lite fest på kvällen. Är sjukt sugen på att följa med alla o träna med hundarna på söndag det var längesen vi var iväg och Silahs hade nog uppskattat det väldigt mycket. Jag får se hur det blir med det... Nu ska jag slänga mig i bingen efter min produktiva dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar