måndag 18 april 2011

Varmt och skönt! :)

Vid elva i förmiddags körde min snälla mamma mig och Silahs hem till Issa. Vi har tillbringat heeeela dagen på trädäcket i solen där var riktigt varmt och skönt! Vi gick en liten promenad på eftermiddagen och vid fem skulle Issa och Patrik iväg vilket var perfekt så jag och Sillen kunde åka med dom hem till oss.
Jag hade lovat Emmelie att följa med till Bk idag och titta på när hon och Vilda tränar så strax efter jag kommit hem så kom hon och hämtade mig. Vi körde inom ica och köpte lite fika som vi sen fikade i solen på klubben. :) Vilda var duktig och fikan god. När mamma körde från jobb körde hon inom klubben och hämtade mig så följde jag med hem till henne och åt, nice! Jag har det bra jag, igår var jag hemma hos pappa och åt... :)
Nu ligger jag på soffan och är helt slut i rutan man blir väldigt trött av att sitta i solen hela dagen. Inte minst är världens bästa hund helt slut efter en heldag hemma hos Issa.
Imorgon ska jag jobba hela dagen och det är ju bra... :P
Hajhaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar