tisdag 12 april 2011

I lördags var det som ni vet utgång på schemat och Nadde, Steffi och Amelie kom hem till mig vid halv nio. Vi stack sen såklart ner i stan och hade roligt!
I stan mötte vi upp Pernilla och Frida och gick väl genom halva helsingborgs barer och nattklubbar! Var hemma vid fem med en kebab näven, så gott!

På söndagen mådde jag väldigt mycket bättre än vad jag hade planerat att jag skulle göra, måste varit det där vattenglaset jag hällde i mig på PL efter att ha svept en piggelindrink som gjorde susen? :)
Söndagen bjöd dessutom på underbart väder men alla mina vänner var bakis och fruktansvärt osugna på promenad. Så på eftermiddagen gick jag och Silahs hem till mamma och åt söndagsmiddag.

Igår var det skola som vanligt igen och på eftermiddagen bestämde jag och Issa att det var dags att åka och träna med hundarna, det var allt för länge sen!
Patrik var som i vanlig ordning gullig och körde ut oss sen hade han med sig cykeln bak på bilen så bilen fick stå kvar på bk och han cyklade bort till träningen.
Det blev en lång visit på bk men vi tog det lugnt med hundarna, Silahs fick träna väldigt mycket passivitet. Ja, dom andra fyra hundarna också, Issa passar nämligen pinschern Happy också så det är många hundar. :)
Vi åkte till Bk vid fem och var hemma halv nio behöver jag säga att Silahs var trött?
Idag har det regnat hela dagen och jag blir sjukt osugen på att gå ut och gå då vilket resulterat i att vi knappt varit ute något idag. Vilodag helt enkelt... :P
Imorgon kommer dagmatte tillbaka och det har både jag och speciellt Silahs längtat efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar