måndag 15 oktober 2012

Borde sova

Förstår inte varför jag inte sover än? Tur att jag inte behöver gå upp tidigt imorgon... Idag har jag pluggat som en galning har tenta om två veckor och det hade varit trevligt om man klarar den. :) Ikväll tränade jag och Silahs på att gå slalom mellan mina ben, det är helt otroligt så fort han fattar galoppen! Två repetitioner sen hade polletten trillat ner. Att han tycker det är super kul att lära sig och samarbeta är ju heller inte fel. :) Påbörjade även att han ska gå bakom mig men ville inte köra det för mycket, det räcker med en ny inlärning åt gången. Men var tvungen att se om mina tanke om hur jag skulle lära in det skulle fungera. Och det tror jag att den kommer göra. Imorse var jag påväg till Lund och nästan nere på perrongen såg jag på boken att en kursare skrivit att föreläsningen var inställd, en minut senare fick jag sms från en annan snäll kursare, som tänkte på mig eftersom jag har en bit ner. Så det var bara att vända hem igen, är väldigt glad för att jag inte hann på tåget. Vad gjorde man innan iPhone, internet och boken?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar