tisdag 16 oktober 2012

Slalom

Idag var jag och Julia på gymmet, där är jag aldrig, går bara på pass. Blev ju mest trams och asgarv men när man skrattar tränar man magen? Fick lite gjort iaf och nästa vecka ska jag och Matilda (instruktör) gå genom gymmet och skriva träningsschema till mig. Tränade svanken lite idag och det gör fortfarande ont och det inte för att jag gjorde fel utan för mina muskler i svanken är mer eller mindre obefintliga. Så jag får väl träna den mer för det kan ju vara rätt bra att ha en rygg som håller. :) Silahs har tränat slalom idag, började smyga in kommandot idag eller snarare döpte om det idag. Och vet ni? Han kunde det idag också! Och dessutom var vi i skogen med passerande människor som mest troligt inte trodde jag va klok som hade en hund som gick slalom mellan mina ben... :) Tempot var lite högre idag med, skoj! Imorgon ska jag plugga, fika med Nadde och sen träna med Jenny och Jeanette, body combat är bokat! Älskar att slå allt vad jag kan (i luften mot mig själv i spegeln), friskt va?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar