tisdag 2 oktober 2012

Nytt


Idag har vi varit på långpromenad, säkerhetskopierat min gamla iphone, varit och hämtat den nya på posten, fört över säkerhetskopian till min femma (detta tog flera timmar med 3500 bilder på luren och en dator som snart kommer kasta in handduken så kan ni tänka er själva), varit i stan och köpt skal och plast till luren, och hårfärg, varit hos pappa och visat mitt nyförvärv och ätit där, tvingade med lillebror hem så han kunde hjälpa mig med att färga håret, jag har läst en massa om fängelser i USA och Ryssland vilket väldigt intressant och kollat på svenska hollywoodfruar vilket är jätte kul! Lillebror har varit här hela kvällen och kollat på tv med mig. Man kan ju få en väldigt stillsam dag till att låta fullspäckad... nästan... Sjukt nöjd med håret och sjukt nöjd med min nya lur! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar