onsdag 2 november 2011

Blev en lååååång promenad efter jobb idag. Ut till Maria park, Laröd ner för tinkarps backen och sen hem längs havet och stranden. Silahs tycker det är så kul på stranden, fråga mig inte varför, så han fick skutta lite i sanden (bilden är inte från idag). Ikväll har det varit en del märgbens-tuggande men mest träning. Ska försöka lära oss att rulla in en boll i mål. Går sådär, första gången ikväll iof. Jag måste dock lära mig att inte ha så bråttom. Nu ska jag sova och imorgon ska jag inte missa båten med 1 minut vilket jag lyckades med idag för första gången. Inte så kul att sitta på knutpunkten i en timme vid den tiden med alla konstiga människor. Sov gott!

1 kommentar:

  1. Klicka beteende och mata för position. Fungerar alltid! Grim är en fena på bollspel.

    SvaraRadera