tisdag 1 november 2011

Igår var jag ledig och eftersom Steffi också var fri så bestämde vi oss för att gå en långpromenad med Silahs och Vinnie. Nyopererade Izzy fick stanna hemma och vila. 2 timmar var vi ute och påvägen hem gick Silahs nästan bakom mig. Sen kom Steffi och hämta mig o vi körde till hundaffären och köpte en klicker till henne och izzy (ni behöver nog inte ifrågasätta min övertalningsförmåga?). Silahs fick ett märgben och godis, har väldigt svårt för att gå tomhänt ur en hundaffär. Kommer bli ruinerad om jag skaffar barn någon gång... Vi körde hem till Steffi o började klicka in Iz hon fattade galoppen snabbt! Idag har jag jobbat morgon o sen har det inte hänt många knop... Silahs ända utflykt idag var att sitta i bilen till hundaffären när vi åkte för att köpa mat till honom. Stackars hund!! Men jag har verkligen inte orkat idag. Imorgon ringer klockan 03.30 o jag tycker jag varit förnuftig som gått o lagt mig innan tio. Råkade räkna hur många timmars sömn det kan tänkas bli och då kom jag fram till att till och med 22 va för sent. Nu måste jag verkligen sova, nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar