tisdag 8 november 2011

Uppdateringen har som ni märkt inte varit på topp. Ska sammanfatta lite snabbt... I fredags föddes som ni kanske redan vet lilla Neo och imorgon ska jag äntligen få träffa den lille prinsen! På lördagen fyllde min farmor hela 91 år och det firade vi med tårta och släkt. På kvällen kom Steffi hem till mig för lite vin och "Så mycket bättre". Detta slutade givetvis i en utgång fastän det inte var tanken. Förvånade? Var hemma vid halv sex och gick upp halv tio på söndagen, kan som vanligt inte sova! Men efter en ordentlig frukost o vila på soffan så blev det en långpromenad med Silahs. Har jobbat morgon måndag och tisdag vilket innebär att klockan ringer 03.30, ljuvligt?! I måndags gick jag och Emmelie en promenad med hundarna och jädrans var jobbig Silahs var! Han drog som en galning och sprang fram o skulle lukta på Vilda där bak hela tiden. Kanske ett löp på G? Silahs är ju inte mer än hane men han är inte mindre stark för det. :) Min häl är typ inflammerad och jag kan knappt gå på den så att hänga runt efter Silahs o bromsa med fötterna hela tiden var verkligen perfekt?! Gjorde absolut inte ont! Nu ska jag göra mig iordning för idag ska jag på kaffekurs på Zoegas. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar