söndag 27 november 2011

Första advent

Första ljuset är tänt i adventsljusstaken, granen är från Ikea och i plast så nej den börjar inte barra i övermorgon. :)
Sovrums fönstret, lyktan fick jag av mamma när hon varit hos syrran i Sthlm, bandet köpte jag idag.

Vardagsrummet, med sne persienn ser jag. :)

En liten julgrupp jag satte ihop idag

Ny dörrmatta med ett hjärta


Första julklappen är inslagen

Ett litet blomsterarrangemang till i hallen


Mormors bord


Fick lite julhybris idag och åkte iväg till Väla med Jenny och hennes lille son Liam och Jennifer. Köpte mossa, hyacinter, gran och pynt att ha i den, en boll till Silahs och ett coolt lila-glittrigt nagellack. Skulle egentligen till Pernilla ikväll men med tanke på stormen så kände jag att det var bättre att stanna hemma. Tråkigt men vi kan ju tyvärr inte styra över vädrets makter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar