fredag 25 november 2011

Stackars Fisen!

Igår när jag kom hem från jobbet på kvällen så möttes jag av en väldigt halt (vänster fram) Silahs. Blev givetvis livrädd, kände genom honom men han reagerade inte någonstans (vad jag kunde se). Gick en väldigt kort runda och då gick han bättre men ändå haltandes. Masserade hans nacke och rygg, då jag misstänker en sträckning. Kunde knappt somna sen bara för det. Imorse var han inte alls lika halt, gick snarare bara en aning orent.
Hans dagmatte kunde inte se någon hälta och heller inte mamma som passade honom på eftermiddagen idag, förutom när han skulle dricka ur vattenskålen hos mamma (en vanlig skål som står på golvet här hemma har han en matbar) då hade han tydligen lite problem med hur han skulle ha vänster fram. Nu ikväll kan jag heller inte se nått direkt. Men vi kör på vila i några dagar, förhoppningsvis är det en sträckning så det får ni hålla tummarna för!
Imorgon jobbar jag heeela dagen igen 8- 18.30 är det inte helt ljuvligt? Men vet ni vad?! På söndag är jag ledig och då vankas det julbak, julpynt och på kvällen är det glögg och första advents mys hos Pernilla och Micke!
Silahs har haft lite fredagsmys nu ikväll med alla sina ben som han hämtade och låg o tuggade lite på varje, ja vadå vi äter ju lösgodis... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar