lördag 14 april 2012

Lördag

Började dagen med en kort runda med S sen gick vi hem och han fick frukost. Medan han smälte maten stack jag ut och sprang en runda 2.27 km sprang 2 av dom. Det är inte alls långt men eftersom att jag har knän som hade passat på en 90-åring så får jag ta det väldigt försiktigt. Dessutom har "kunniga" löpare berättat för mig att man oavsett ska ta det väldigt försiktigt när man börjar springa. Det tar upp till ca. 6 månader för senor och leder att vänja sig vid löpning. Iaf så sprang jag hem sen och käkade frukost och gjorde mig iordning. Efter det gick jag och Silahs en promenad på 45 minuter hem till mamma som passat Silahs för jag har jobbat. Vad hade jag gjort utan hennes hjälp? Utan mamma hade jag inte kunnat ha hund helt enkelt. Slutade 21 och gick raka vägen hem för att fixa mat till imorgon, gjorde pasta- och kycklingsallad. Har även packat det som ska med imorgon på viltspårskursen. Ska verkligen bli roligt imorgon har velat lära mig så länge! Silahs öron är nästan helt läkta han har någon röd fläck och ett litet eksem i varje öra men annars är det fint och ljust. Tur! Nu måste jag sova så att jag får någon timmes sömn, klockan ringer 07 imorgon, sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar