söndag 10 februari 2013

Fnurra på tråden

Tänkte uppdatera här med en massa bilder men datorn vill inte riktigt samarbeta. Det får räcka med dem här två bilderna så länge.
I torsdags morse vaknade jag av att Silahs kräcktes 04.20 på morgonen, stackarn mådde inte alls bra. Upp och torka spyor och sen gick vi ut för att han skulle få lite frisk luft, han ville ut och äta gräs, men det är lite svårt när det är snö överallt. När vi kom in somnade vi någon timme sen var det igång igen. Efter den ordinare morgonpromenaden verkade han lite bättre och illamåendet hade lugnat sig. Jag skulle iväg till skolan och eftersom Silahs mage inte klarar av att vara tom så kokade jag lite ris och gav honom, om hans mage ville behålla det så var ju det bra om inte så ja, då åker det bara upp igen. Mycket riktigt hade det gjort det när jag kom hem några timmar senare igen. På kvällen skulle jag ner till Lund igen för att lyssna på Geir Lippestad (Breiviks försvarsadvokat), mycket intressant!!, mamma kom och hämtade Silahs och skickade senare sms att hon tyckte att han var lite slö, dock hade han ätit och fått behålla det redan tidigare på dagen. Det är aldrig kul att må illa och kräkas och det tar faktiskt på krafterna, i alla fall om jag ska relatera till mig själv, så det var kanske inte så konstigt att han var lite trött. På fredagmorgon vaknade jag av en pigg och glad Silahs som viftade på svansen när han såg att jag öppnat ögonen.
Helgen har bestått av träning lördag och söndag,långa promenader och bus i snön, plugg och idag gick jag och Silahs en promenad med Emmelie och Vilda för att sen gå hem och fortsätta läsa. Nu ligger jag på soffan och är jätte trött, klockan är bara 22 och jag kämpar med att hålla mig vaken. Snart dax för bingen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar