lördag 16 februari 2013

Hemtenta

Håller på att skriva en hemtenta så här händer det verkligen inte mycket. Skriver från morgon till kväll med undantag för några korta promenader och en långpromenad om dagen med Silahs. Har hunnit träna en gång sen i onsdags och i tisdags gick vi en lång promenad med Frida och Greta. Imorgon ska jag jobba 9-20 hur jag nu tänkte när jag sa ja till det? Måste egentligen plugga, på onsdag 23.55 ska tentan skickas in, lycka till Louise!!! Idag är en av få dagar då jag verkligen märkt på Silahs att jag har varit sååå himla tråkig. Men han är så snäll och finner sig i att det inte händer något däremot har hela vovven utstrålat total tristess. Får dåligt samvete men va fasiken om han vill flytta till hus med stor trädgård någon gång så måste jag ju plugga och skaffa mig ett bra jobb först. :P Och man måste ha tråkigt ibland så att man vet när man verkligen har kul! Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar