onsdag 20 februari 2013

Klaaaaar!!!!!!!!!!!!!!

Jag har försökt att göra bilderna mindre men länkarna ser inte som dom gjorde innan så jag ser inte vilka siffror jag ska ändra på. Får lösa det en annan dag jag orkar inte tänka mer nu... :)











Har suttit och skrivit på den jäkla hemtentan typ tio timmar om dagen varje dag sen i onsdags, förutom söndag då som jag jobbade. SIlahs har inte varit svin nöjd med sin matte, långpromenad har han såklart fått hela dagen men har inte gillat att jag suttit och glott in i datorn/böckerna resterande tid. Så nu har han kommit på ett nytt sätt att få uppmärksamhet på, han piper och sneglar på mig samtidigt så där ni vet så att man ser hans ögonvitor. När jag då tittar på honom viftar han på svansen, jag vänder tillbaka in i datorskärmen, Silahs piper och sneglar på mig, jag tittar på honom och då viftar han på svansen. Så där har vi hållt på, perfekt ju för nu har han lärt sig det!!!!
Tentan är nu inskickad efter att jag kommit på mig själv med att jag satt och rullade upp om ner i dokumentet, upp och ner, upp och ner i faktiskt några timmar utan att egentligen läsa vad det stod. Blev nog lite dum i huvudet där på slutet? Fick ett lätt illamående och en fin huvudvärk minuten innan jag skickade in och givetvis sitter det kvar. Men det är nog borta när jag vaknar imorgon. Böckerna har fått sin plats i bokhyllan, dock är jag rädd för att Lagboken ska släpas fram och tillbaka till Lund typ varje dag nu...
Imorgon börjar vi nästa delkurs, ingen rast ingen ro!
Snart börjar vi rallykursen och det ska bli så himla roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar