torsdag 5 maj 2011

Mycket

Oj! vad trött jag är nu med tillhörande huvudvärk ska nog faktiskt ta och lägga mig snart.
Jag och Silahs gick en nästan 2 timmar lång promenad idag när jag kommer hem från skolan. Han fick springa lös mer än halva rundan och bara vara hund. Påvägen hem skickade Issa sms och undrade om jag var sugen på att åka till Bk och träna. Och det var vi ju såklart, Silahs hann dock sova 2 timmar innan. Klockan 19 kom Issa och Patrik och hämtade oss och Patrik släppte oss på Maria Park så gick vi därifrån. Vi hade tänkt köra lite uppletande först, men åkern som vi tänkt göra detta på var nyplöjd så det blev inget med det.
Det blev en lång visit på Bk fast iof inte längre än vanligt när vi åker med P när han ska träna. Gick genom ettan med Silahs med många pauser emellan så det blev en del passivitet också, nyttigt!
Issa tjatar om att vi ska anmäla oss till tävling i ettan men det känner jag ju inte riktigt att vi (jag och S) är färdiga för... iaf inte jag! :P
Alla hundarna tvärdeckade med en gång i bilen påväg hem jag har precis ätit en macka och dricker te. Lillvovven ligger och nannar med all rätt! ;)
Det kröp en fästing på S när vi va på Bk den åkte ju bort illa kvickt nu känns det som att det kryper fästingar på hela min kropp hela tiden.
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar