söndag 8 maj 2011

Sommar!!!!!!!!

Snart har även denna helgen passerat i fredags kväll kom Emmelie med Vilda och vi gick en promenad i skogen. Sen gick jag hem och bytade om och E körde ett ärende när hon var färdig kom hon och hämtade mig. Vi köpte kött att grilla och grejer till sallad och mosarella för att sen åka hem till henne och sätta igång grillen. Blev en hel del vin också och jag var inte hemma förrän ganska sent.
Lördagen började med promenad i skogen med S, sen fika i stan med Steffi och en runda på H&M. Eftermiddagen gjorde jag nog inget alls på, plockade undan lite här hemma och promenixade med S. På kvällen kom Frida, Nadde och Steffi hem till mig och vi satt på balkongen, Nadde och Frida skulle ut och jag och Steffi bestämde oss till slut om att vi skulle åka med ner till Mogwai, Steffi körde. Trevligt att komma ut lite men sen kasta in handduken i tid för en gångs skull och åka hem o lägga sig. Strax efter tolv körde jag och Steffi hem igen. Skönt att må bra på söndagar faktiskt jag har inte gjort ett skit i dag, har bara legat på balkongen och solat. Varför tar det så jädrans lång tid att få färg på benen? Jag fattar inte det!
Vid sex ska jag hem till pappa och käka middag sen tänkte jag ta en långprommis med S ikväll när det är svalara. Han är ju ganska värmekänslig och det är ju inte svin kul för honom att gå runt i skogen o svettas kanske?
Nu ska jag in i duschen, hajhaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar