måndag 2 maj 2011

Senaste dagarna

Ganska dålig uppdatering här dom senaste dagarna...
I fredags kväll var Emmelie här hemma hos mig.
I lördags var jag hos Steffi och käkade tacos och glodde en film.
I söndags gick jag och Silahs till mamma vid halv nio på morgonen jag lämnade S hos mamma och Emmelie kom och hämtade mig. Emmelie och Vilda skulle tävla sin första lydnandstävling. Vilda var inte riktigt med på att ligga på platsliggningen utan tyckte det verkade bättre att gå med sin matte. Annars gick det jätte bra och dom var super duktiga!
Idag har jag varit i skolan sen gick jag och Silahs en två timmars promenad, han fick gå lös en hel del och vi stannade till och tränade. Han va så himla duktig idag! Vi fick lite publik och en massa störning med joggare. Stolta gick vi hemmåt!
Ikväll ska jag gå o lägga mig i tid är ganska trött!
Hörs imorgon!
Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar