måndag 26 september 2011

Har jag glömt att berätta

att vi var på Bara Vara i torsdags och firade att Mikaela och Frida kommit hem från Norge samtidigt som det var en avskedsmiddag för att dom åker snart igen? Det har jag nog glömt va? Eller?
Vi var 15 till bords och innan vi satte oss till middagen bjöd Frida och Miggo på fördrink i form av champange.
Det var riktigt trevligt och maten var fantastiskt god!
Jag åt "CONFITERAD GRISSIDA från Grytevad med morotskräm, saltrostad persiljerot, picklad gulbeta och sojabönor samt mejramsky", om det var gott!?! Behöver ni fråga det?
Det enda som var tråkigt med hela grejen var att jag var tvungen att dricka vatten förutom fördrinken och gå hem klockan tio för att jag började jobbade 06 dagen efter. Men sånt är livet på en pinne, eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar