lördag 10 september 2011

Igår kväll var jag hemma hos Jennifer, käkade pizza och skulle kolla en film som vi hyrde men fick inte igång dvdn. Två gånger fick vi ta ner tvn från väggen (vilket inte är det lättaste) för att sätta i scarten men tvn var bara blå, dock funkade ljudet. Ljudbok kanske? :P
Ajja, trevligt var det iallafall. :)
Idag har jag och Silahs gått ut till Sofiero där det är hundutställning denna helgen. Vi gick rundor där en timme Silahs var suuuuper duktig och uppförde sig mycket väl! Sen gick vi hem igen. Jennifer har varit här en sväng och nu sitter jag och kollar någon Cheerleadning film på femman. Snart ska jag gå en vända med Silahs sen ska jag gå hem till Terese och träffa hennes lilla valp, Stella, som flyttade hem till henne igår.
Undrar hur valpsjuk jag kommer bli? ;)
Imorgon är tanken att jag och Issa ska vara ute på Sofiero till nio så vi hinner se boxer och alla andra roliga raser som är imorgon. Det är en bra helg i hundens tecken med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar