onsdag 19 oktober 2011

En bra ledig dag

Idag fick jag äntligen sova ut efter helgen och måndagens och tisdagens morgonpass på jobb. Vaknade utvilad och såg klart på Satc 2 filmen som jag köpte på jobbet igår, nu är min samling komplett! :) Klockan tolv mötte jag och Silahs upp Jenny för en promenad. Hade redan "hotat" med att det skulle bli en riktigt lång prommis och det var precis vad Jennys korta ben åkte på... 2 timmar är väl lagom? Var ute i Laröd och vände, perfekt! Och S fick rusa runt och var så lycklig. La även ett litet spår som gick ganska bra. :) Efter promenaden åkte jag o Jenny ut till Ikea för hon skulle ha en tavellist sen vidare och köpte en borrmaskin -> hem till henne och borrade upp listerna, fint blev det men det var inte helt problemfritt, tjejer + borrmaskin = varierande resultat. När vi äntligen var klara efter att Jenny råkat hälla ut en jätte burk med tandpetare över mig osv så gick vi hem till mig och lagade mat. Nu ligger jag och ser på efterlyst och blir rädd, som vanligt, borde inte se på det. Vad ska man hitta på imorgon då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar