fredag 28 oktober 2011

Friday

Imorgon är det halloween men Silahs kan inte bärga sig så han klädde ut sig till spöke redan ikväll. Vi klickar för fulla muggar här hemma och jag tycker redan att jag ser framsteg. Promenaderna är sååå mycket roligare utan slit och drag (no shit?!) men man ska inte ropa hej!!! Hittills så älskar jag klickern, varför började jag inte använda den tidigare? Den har ju legat här i skåpet sen säkert innan Sillen flytta in. Ajja, bättre sent än aldrig! Använder min hand som target och nu övar vi på att få det flytande. 15 på under 1 min gjorde vi precis nu, helt ok tycker jag speciellt med tanke på att halva tiden går åt till att svälja godis :) Ikväll har jag o Terese varit nere på Mogwai o käkat, mysigt!! Men den stora frågan är... Vem klickar mig när jag gör högskoleprovet imorgon? Så att jag vet när jag gör rätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar