tisdag 25 oktober 2011

Mirakel nr 2

Idag log Silahs koppel längs stranden!!!!! Det har heller aldrig hänt eftersom Mr. Badanka a.k.a Sandfantast bara vill ner på stranden och blir mer eller mindre halvhysterisk. Jag gick och jubla och lillfisen viftade på svansen och såg rätt nöjd ut faktiskt. 3 hundar passerade vi utan ett ljud från lejonet. Mirakel!!!
Kan man bli gladare?
Min nya jacka hade jag givetvis på mig och den var ju sjukt bra!
Vi gick också i stan även det med bravur.

Sen lagade jag mat (kors i taket) nu sitter jag i soffan och tittar på outsiders. Det är det bästa humorprogrammet som finns! Herregud vilka människor!!!! En av tjejerna är livrädd för dinosaurier och det känns ju sådär med tanke på att dom dog ut för 65 miljoner år sedan. Hon är rädd när hon är ute och går, förstår ni?!
Jag hoppas verkligen att kanal 5 erbjuder psykoterapi till sina medverkande efter inspelningen. För det lär behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar