lördag 3 november 2012

Tentaplugg

Har verkligen inte haft tid att uppdatera här, känns som det enda jag gjort den senaste tiden är att plugga, träna, plugga, plugga, långpromenader och plugga igen. Men nu är tentan skriven och jag hoppas innerligt att jag blir godkänd. :) Dags att hoppa på delkurs 2!
Jag och Julia var och körde ett spinning pass och därefter core, snyggt en lördagsmorgon!
Silahs väckte mig kl 5 imorse och var helt hysterisk och ville ut, stackars vovve som satt där och pep vid dörren, förstår att han hade bråttom om man säger så...
Han är inte helt bra i magen än men får ris och yttepytte foder så ska det nog bli bra till imorgon igen.
Antingen är det den kokta kycklinglevern eller märgbenet... Fast märgben brukar han aldrig reagera på, kanske en kombo?
Ikväll ska jag hem till Emmelie, vi har blivit grannar (nästan)!! Så kul!!, nu kan vi gå promenad ihop varje dag med vovvarna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar