måndag 3 december 2012

Nu är balkongen redo för julen

En tapper blomma må jag säga!
Började klä in balkongen i gran (eller vad det nu var, grönt barr iaf) idag, Silahs undrade vad jag höll på med, det gjorde jag också efter att ha stått i några timmar mer eller mindre stillastående i minusgrader.
Men köldskadorna är helt klart värda resultatet, det blev jätte fint! Jag och Silahs skyndade ner på gatan och gjorde snöbollar som vi tog med upp för att bygga en snölykta.

Detta är vad jag är vad jag har roat mig med idag... :)
Jag och Emmelie va och tränade ikväll, body combat, och aldrig mer ska det gå en vecka mellan träningarna igen, fyfan! Jag vet inte om det är barr-bindandet på balkongen i minusgrader eller om det är boxandet men jag har ap-ont i axlarna (mellan axel och nacke, vad heter det egentligen?). Tror mest på att det är barrets fel... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar