lördag 1 december 2012

Vitt!!!

Vaknar till en vit morgon och jag älskar det! Någorlunda vit, det är lite vitt här och där i alla fall. :) På morgonpromenaden skuttade Silahs i snön och hade skoj. Men varje gång jag släppte honom lös så for fan själv i honom! Och jag har väldigt svårt att styra humöret när han börjar hoppa på mig, biter mig i jackärmen, hoppar runt mina fötter och skäller och morrar som en idiot. Dessutom klappade han i en nerv i min armbåge vilket gjorde så ont att jag höll på att svimma. Jag skulle aldrig slå min hund men jag fick hindra mig själv att inte rent reflexmässigt boxa till honom idag för att det gjorde så jävla (ursäkta) ont!!! Ibland får jag för mig att vi kommit ifrån detta beteende och att han slutat med tramsandet. Men så kommer dessa bakslag, tur att han är söt! ;) Men som jag skrivit förut förr kunde vi inte ens gå utanför dörren utan att han hängde i ärmen på mig så på så sätt har vi kommit VÄLDIGT långt. :)









1 kommentar:

  1. Oj vad jag känner igen det där med "tramsandet" Han har inte hållt på med detta på ett tag men nu när snön kommit har han bärjat igen.. Vet dock inte om det har med att vi inte riktigt gjort något i träningsväg nu när jag är sjuk :-( Lycka till med din fina boxer!

    SvaraRadera