söndag 3 april 2011

Helgen

Igår skrev jag högskoleprovet för första gången man blev ganska mosig i huvudet om man säger... :P Hade inte förväntat mig något i resultatväg så jag är ändå hyffsat nöjd med vad jag fick. Pappa körde mig dit och hämtade mig när jag var klar, tackar pappi! :)
Vi körde en lång runda ner till landskrona o sen ut till laröd det var ju riktigt varmt ute igår! Sen släppte han mig hos mamma som var snäll och passade Silahs hela dagen. Skulle egentligen gått ut en runda igår men jag var så trött så efter 3 timmars velande sket jag i det. Stannade hos mamma och somnade rätt kvickt på soffan.
Idag gick jag och S en långrunda i skogen på Maria park och han var lös hela tiden det tycker han är kul och jag tycker att det är skönt att slippa få ryck i armen så fort han ska nosa på något spännande.
Åkte och köpte en bukett tulpaner som Frida skulle få av mig, Nadde och Steffi.
Idag var vi med flera nämligen bjudna på kalas till Frida som har fyllt år. Vi var några stycken som lagt ihop till ett fallskärmshopp som hon tjatat om att hon vill göra länge. Haha hon blev nervös, och såklart väldigt glad, med en gång och nu är det upp till bevis! :)
Vi åt middag och massor med godis och chips och hade jätte roligt!
Nu sitter jag och tittar på Taken, sjukt spännande!
Imorgon börjar en ny vecka och vi hoppas på att våren har kommit för att stanna nu!
Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar