måndag 25 april 2011

Det har varit en mysig dag idag, klockan ett kom pappa och hämtade mig vi körde, ja jag vet inte var vi va, på landet och körde på massa små vägar sen åkte vi ut till Chris och Malvagården och åt en räkmacka. Sjukt mättande men naturligtvis fick jag plats med en nybakad våffla med sylt och grädde. Tre timmar senare var jag fortfarande proppmätt i magen. Mysigt och perfekt väder!
När jag kom hem satte jag mig på balkongen och läste i min bok.
Sen promenerade jag och Silahs hem till mamma som kom hem från Sthlm och syrran idag. Det var grillning på schemat. Nu är vi hemma och jag ska snart gå o lägga mig. Imorgon är det tillbaka till verkligheten och skolan har cirka en månad kvar sen är jag klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr!!!!!!!!!!!!! Vilken känsla det kommer vara (om jag får det betyget jag siktat på) då har jag äntligen gjort det jag borde gjort på gymnasiet! Ingen tråkig frihetskänsla!
Ikväll har jag pratat med Gunilla och vi har planerat och spånat lite i utställningar, träningar och SM`et i sommar. Kommer bli en bra sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar