söndag 17 april 2011

Lördag och Söndag

Igår hade vädernissarna lovat fint väder men det blev ju inget med det. Jag och mamma åkte ner till stan och shoppade lite och jag fick ett jätte fint linne, ett halsband o två armband i mitt "påskägg".  Vi fikade på Waynes och sen hämtade vi Silahs och åkte en snabbis ut på väla och där hittade jag en skit snygg skinjacka som dessutom var på halva priset så den var jag ju tvungen att slå till på. En vända in i djuraffären också för Silahs behövde nya tuggben.
Vi åkte sen med hem till mamma och åt middag, tack så mycket för allt mamma! :)
Sen gick jag och Silahs hem så han fick sig en promenad också. Jag hoppade in i duschen och vid halv tio gick jag hem till Mikaela där Nadde, Heather och Frida va. Vi drack lite vin och hade skoj sen åkte vi ner i stan. Räcker det att jag säger att jag och Nadde satt i taxin hem 05.30?
Idag har det varit en del soffläge, långpromenad i detta fina vädret och middag hemma hos pappa ikväll som vi tackar för! :)
Väl hemma har jag och Silahs kollat på BB och tuggat på ben (jag hoppade det sist nämnda).
Hoppas det blir fint väder imorgon! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar