torsdag 14 april 2011

Snart har jag påsklov, hur gött är det inte? Kommer antagligen jobba eller snarare hoppas jag på att få jobba lite.
Igår gick jag och Silahs en två timmars promenix i skogen, skönt! Fick ta igen vår "vilodag" vi hade i tisdags.
Idag har vi haft opposition i skolan på våra uppsatser vilket var kul eftersom jag fick väldigt bra feedback på mitt arbete. :)
Även idag blev det en promenad i skogen dock inte riktigt lika lång men vi va nog ute i 1,5 timme i alla fall.
Jag har försökt läsa lite i en ur tråkig bok som jag ska ha läst färdigt om två veckor eller nått i den stilen, Den stygga flickans rackartyg av Mario Vargas Llosa. Om du skulle råka ha denna bok i form av ljudbok mottages den tacksamt!
Jag har jätte ont i halsen och känner mig lite krasslig så snart ska jag hoppa i säng. För övrigt kommer jag verkligen inte upp på morgonen, jag är helt sjukt trött. Har försovit mig alla dagar denna veckan men har ändå lyckats komma i tid till skolan dom flesta av dagarna men ändå! Och vet ni vad det värsta är? Jag ställer fem alarm och dessutom ringer pappa och väcker mig varje morgon ändå ligger jag och snoozar i 1 timme, slå den om ni kan?! :) Silahs är inte alls bra på att dra upp sin matte ur sängen han har ju inte ens gått upp då jag står färdig med ytterkläder på och koppel i handen. Oftast får jag sätta på honom kopplet när han fortfarande ligger ner och då kanske han öppnar ett halvt öga, sen ska det sträckas på sig o lite så. Ja, dagens tonåringar vad ska det bli av dom? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar