söndag 29 januari 2012

Sommar

Ikväll har jag, pappa och lillebror varit ute och ätit. Inte så mycket öppet en söndag men lillebror fick välja och vi gick till bishops arms. Jag åt Buffalo wings tills det sprutade ur öronen, riktigt gott! Tack för en mysig kväll! Det är riktigt kallt ute och bara man sticker ut näsan utanför dörren så blir man blå och hackar tänder. Det får mig att längta till sommaren. Jag vill ha brun bränd rygg och solblekt hår, jag vill ha smultron på strå, jag vill ha blommor på balkongen och sena kvällsdopp i havet, glass i Mölles hamn och syrran o Erik på besök, jag vill ha konserter och sena kvällar med mina fina vänner på balkongen jag vill ha svalkande dopp i den gassande solen. Jag vill ha blå himmel och bara ben! Och det bästa av allt är att våren kommer innan sommaren och pricken över i:et... Vi går på rätt håll!!! Det är redan ljusare om kvällarna och snart, snart är det krokusar i backen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar