söndag 7 november 2010

Jag och grisfisen hemma hos mamma.

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Du jag hade tänkt att köra in till helsingborg och gå en runda med Emma i helgen. Kanske hade du & Silahs velat följa med?
    hade varit jätte kul!

    SvaraRadera
  2. Absolut!! Vet bara inte hur jag jobbar eller om jag jobbar. Vilken dag hade du tänkt dig och var vill du gå?

    SvaraRadera
  3. Det blir isåfall på lördagen. Men jag vet inte heller helt hundra ifall jag ska jobba eller inte. Men vi kan ju höras av längre fram i veckan isåfall?
    jag vet inte riktigt vart jag hade tänkt gå,kanske uppe vid kärnan. Ville bara ha lite miljö ombyte :P.
    Om ni följer med så vet du kanske något bra ställe?

    SvaraRadera
  4. Aa kärnan är väl inte så kul kanske, tar fem minuter (typ) sen har man avverkat den parken. Men vi kommer säkert på något. Jag har ju det så "kasst" att jag inte vet förrän fredag eftermiddag/kväll om jag jobbar på lördag eller inte. När vet du om du jobbar?

    SvaraRadera
  5. nej jag har för mig att det inte är så stor heller. Men jag har bil så om du vet nått annat ställe så kan vi ju ta det :)
    Jag fick reda på idag att jag inte ska jobba. Så bara hör av dig när du vet.
    Du kan ju bara skriva ett sms? 0702990642

    SvaraRadera