onsdag 4 januari 2012

Rally

Igår på promenaden öste det ner o blåste som bara den så när vi kom in efter 1,5 timme så var vi dyblöta. Alla kläder inklusive Silahs sele och koppel fick hängas på tork över badkaret. Idag har det inte regnat men däremot blåst. Inatt var det Emil inte lugn för han väckte mig några gånger, trodde balkongen skulle blåsa bort. Men nu har han börjat lugna ner sig. Idag fikade jag med Issa, Patrik och lille Neo med flera på Waynes sen åkte jag med dom hem och blev bjuden på kvällsmat, tackar för det, det var gott! :) ikväll har jag kopplat in min lilla gamla tv i sovrummet då jag köpte en antennsladd och en förlängningsladd samt en förgrenare till antennsladden idag. Givetvis var förgrenare fel köpte tydligen hona, hane, hona o jag ska ha hane, hona, hane, trevligt! Sen ska jag byta antennsladden också för att kanal tre blev suddig, dock bara trean, skumt! Det får jag lösa imorgon. Ikväll har jag och S tränat bakdelskontroll och har idag börjat röra oss runt, går bra det här! Nu är frågan hur man får honom att gå "fot" på den där lådan... Canis.se är så himla bra med många tips och tricks + att dom har en del filmklipp så att man kan se hur dom gör. Och inte att förglömma... Youtube! Men ibland kan jag tycka att det är lite rörigt att hitta rätt där då det även ligger en hel del skit också. Vi tränade även lite rallylydnad, att han ska gå upp och sätta/ ställa sig framför mig, gå runt bakom mig och lite position utan lådan. Nu ligger jag i sängen och ska titta lite på tv innan det är dags att släcka tittorna, det är lyx med tv i sovrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar