måndag 19 mars 2012

Fredriksdal

Det har tagit en evighet att ladda upp bilderna... Blogspot borde skärpa till sig faktiskt. Fredrikdal var öppet och djuren stod där dom brukar. Tror faktiskt inte att Silahs har sett höns och getter förr. Han var inte så överdrivet intresserad och tyckte nog det var en aningen läskigt men han var lugn och fin så det gick bra. Inne i stallet så ville jag gå längre in och hälsa på fåren och kaninerna. Men då var vi tvungna att gå förbi ett jätte står Bagge som stod och blängde på oss från sin box. Han såg ut som att han ville stångas. Tog en bild på honom men den blev så suddig. Blev en mysig promenad iaf. Ska börja gå dit med jämna mellan rum. Ikväll kl. 23 på fyran är det debatt på kvällsöppet angående träningsmetoder med hund och vilka metoder som visas i tv. Jag vill verkligen se det men det är tveksamt om jag lyckas hålla mig vaken. Jag är helt löjligt trött hade kunnat somna klockan sex. Somnar jag kan man iof bara se det på datorn sen, så fiffigt!   
En söt get-familj

Silahs tyckte det var lite läskigt när gässen väste.

Getter är så roliga som alltid står på nått högt och glor.

Hönan Agda är barnvakt
Fina pollar

Nöff

Mobiltelefon

Nöjd
Botaniska trädgårdarna

Påväg till djuren

Silahs hälsar på Nils Poppe
Spanar in tuppen i hönsgården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar