måndag 26 mars 2012

Kurs nr. 2

RALLYLYDNAD!!! :)
Började dagen med info och sen gick vi ut på apellplanen för att få testa på, och för att dom skulle kunna dela in oss i grupper. Vi är 20 deltagare och 6 instruktörer (en av dom är min moster :) ), blev indelade i två grupper så det blir alltså ca. 10 ekipage i varje grupp och 3 instruktörer per grupp. Super! Det gick jätte bra idag och jag tyckte det var riktigt roligt, verkade som att Silahs också tyckte så. :) Jag och Emmelie hamnade i samma grupp och på måndag kör vi igång på riktigt. Vi verkar vara ganska blandat med folk vilket jag tycker är extra roligt. Där var faktiskt en boxerkille till som var 11 månader (har jag för mig), skoj! På söndag är det rallytävling på klubben med över 200!!! anmälda, om jag är ledig ska jag absolut åka dit och titta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar