torsdag 29 mars 2012

Nya kamprullen

Sedan i lördags då jag och Jenny va på body attack har vi inte tränat. Attack kan man ju minst sagt kalla det, trodde att jag skulle svimma. Var KNALL röd, som om jag bränt mig ordentligt i solen, i huvudet i en hel timme efter passet. Inte lugnt! Har istället hängt i stan med mina vänner o fikat. Men idag tog vi tag i det igen och gick på body pump. Tycker inte det är svin kul att stå o pumpa 800 repetioner MEN det är bra. För på gymmet gör man absolut inte något ens i närheten. Sen gick jag hem och åt mat men avslutade dagen med att trycka i mig väldigt mycket choklad, bra jobbat Louise!! Det var den träningen... Imorgon ska vi på afro (dans) för första gången, det ska bli intressant. Sen blir det fredagsmys och let's dance premiär hos Steffi. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar